EN GR
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 800-11-965-74
location
ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ
ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ
Σκούφου 2-4
Πλ. Συντάγματος, Αθήνα
10557

Δες το στο χάρτη
location
ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ
ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ
Τατοϊου 73 & Χαρ. Τρικούπη
Κηφισιά
14564

Δες το στο χάρτη
location
ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ
ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ
Λεωφ. Ποσειδώνος & Δούσμανη 5
Γλυφάδα
16675

Δες το στο χάρτη
location
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ
Σεβαστουπόλεως 38
Αμπελόκηποι
11526

Δες το στο χάρτη
location
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ερμού 18
Θεσσαλονίκη
54624  

Δες το στο χάρτη

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

 

Α. Πληροφορίες Παραγγελιών

Οι παραγγελίες γίνονται δεκτές όλο το 24ωρο και εκτελούνται μέσα στο εργάσιμο οκτάωρο (08:00 – 16:00) εκτός Σαββάτου, Κυριακής, και αργιών. Αποστέλλονται από την Cardinal εντός (3) τριών εργάσιμων ημερών μετά τη λήψη τους, εκτός εάν υπάρχει (α) πρόβλημα στη διαθεσιμότητα κάποιου είδους και αυτό έχει γνωστοποιηθεί στον πελάτη που πραγματοποιεί την παραγγελία ή (β) λόγος ανώτερης βίας.

Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται δηλαδή ο αναλογών Φ.Π.Α.). Το ηλεκτρονικό κατάστημα wokshop.gr της Cardinal διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη. Οι τιμές και τα προϊόντα που αποτελούν προσφορά περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή μέχρι παρέλευσης της καταληκτικής ημερομηνίας της προσφοράς. Για την εκτέλεσή τους θα τηρείται αυστηρά σειρά χρονικής προτεραιότητας.

Επιβεβαίωση Παραγγελίας

Κάθε παραγγελία ακολουθεί πάντοτε e-mail για την επιβεβαίωσή της.

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας προϊόντος σε παραγγελία, η εταιρία επιφυλάσσεται να ενημερώσει τους πελάτες για αντικατάστασή του με κάποιο αντίστοιχο  ή για την μεταγενέστερη διαθεσιμότητά του αναφέροντας τον πιθανό χρόνο παράδοσης. Εφόσον κρίνεται ότι η αντικατάσταση ή η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον πελάτη, η εταιρία προχωρεί σε ακύρωση της παραγγελίας του μη διαθέσιμου προϊόντος η οποία γίνεται αζημίως για τον πελάτη. Η τυχόν λοιπή παραγγελία εκτελείται κανονικά.

 

Β. Τρόπος Αποστολής / Τόπος Παράδοσης Παραγγελίας σε πελάτη

Από τη στιγμή που θα λάβουμε την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την όσο το δυνατό πιο άμεση αποστολή της.  Η παραγγελία του πελάτη μπορεί:

  • να αποστέλλεται στη διεύθυνση που ο ίδιος έχει υποδείξει κατά την παραγγελία του
  • να παραλαμβάνεται από τον ίδιο από μία από τις πιο κάτω διευθύνσεις (επιλογή του πελάτη κατά την παραγγελία), αφού έχει προηγηθεί τηλεφωνική επιβεβαίωση, στα πιο κάτω τηλέφωνα επικοινωνίας:
    • Σκούφου 2-4, πλ. Συντάγματος, Αθήνα 105 57, Τηλ : 215-5003849
    • Τατοΐου 73 & Χαρ. Τρικούπη, Κηφισιά 145 64, Τηλ : 210-6206008
    • Λεωφόρος Ποσειδώνος & Δούσμανη 5, Γλυφάδα 16675, Τηλ : 215-5003838

από Δευτέρα - Παρασκευή 09:00πμ – 21:00μμ και Σάββατο από 09:00πμ - 20:00μμ, εκτός (α) αργιών/απεργιών και (β) αλλαγής ωρών λειτουργίας καταστημάτων λόγω εκτάκτων συνθήκων.

  • να παραλαμβάνεται από τον ίδιο, από πρακτορείο εθνικών μεταφορών της επιλογής του (περίπτωση αποστολής κατεψυγμένων εκτός λεκανοπεδίου Αττικής)

Μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στην συνεργαζόμενη εταιρεία courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση) είτε με sms (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό κινητού τηλεφώνου) για τον κωδικό αποστολής. Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στην ιστοσελίδα της Εταιρείας courier με την οποία πραγματοποιείται η αποστολή (εφόσον υποστηρίζει αυτήν την δυνατότητα).

Η παράδοση της παραγγελίας συνήθως γίνεται εντός 2 ημερών από την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής. Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Οποιαδήποτε καθυστέρηση στο χρόνο παράδοσης βαρύνει τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις από την Εταιρεία courier.

Η ώρα παράδοσης εξαρτάται κάθε φορά από την διαδρομή του courier και δεν δύναται να είναι γνωστή κατά την αποστολή της παραγγελίας. Αν προτιμάτε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα παράδοσης, μπορείτε να το γράψετε στα σχόλια της παραγγελίας σας. Από πλευράς μας θα το μεταφέρουμε στην συνεργαζόμενη εταιρεία courier, η οποία λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτά, χωρίς να δεσμεύεται.

Σημειώστε πως η Εταιρεία courier αποτελεί εξωτερικό συνεργάτη της Cardinal.

 

Γ. Κόστος Αποστολής 

Οι τιμές που αναγράφονται πιο κάτω περιλαμβάνουν ΦΠΑ.

  • Για αποστολή παραγγελίας μόνο ξηρών προϊόντων εντός και εκτός λεκανοπεδίου Αττικής, το κόστος αποστολής είναι 3,21€ για παραγγελίες έως 3kg και διαμορφώνεται εν συνεχεία ανάλογα με το βάρος, καθώς επίσης και 1,24€ ως έξοδα για πληρωμή με αντικαταβολή. Από την μέρα αποστολής της παραγγελία από την Cardinal, παραδίδεται στον πελάτη εντός (2) δύο εργάσιμων ημερών. Οποιαδήποτε ευθύνη καθυστέρησης παράδοσης βαρύνει τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών.
  • Για αποστολή παραγγελίας που περιλαμβάνει ξηρά και κατεψυγμένα προϊόντα, ισχύουν τα παρακάτω:
    • για παράδοση εντός λεκανοπεδίου Αττικής, το κόστος αποστολής είναι:
      • για τα ξηρά 3,21€ για παραγγελίες έως 3kg και διαμορφώνεται εν συνεχεία ανάλογα με το βάρος
      • για τα κατεψυγμένα 0.70€ ανά τεμάχιο κατεψυγμένου είδους
      • επιβάρυνση 1,24€ για τα έξοδα αντικαταβολής
    • για παράδοση σε όλη την Ελλάδα, μόνο μέσω πρακτορείων εθνικών μεταφορών που μεταφέρουν κατεψυγμένα τρόφιμα το κόστος αποστολής είναι:
      • για τα ξηρά 3,21€ για παραγγελίες έως 3kg και διαμορφώνεται εν συνεχεία ανάλογα με το βάρος
      • για τα κατεψυγμένα 10.00€ ανά κιβώτιο (3 κιλά ανα κιβώτιο).
  • Για αποστολή παραγγελίας που περιλαμβάνει MONO κατεψυγμένα προϊόντα, ισχύουν τα παρακάτω:
    • για παράδοση εντός λεκανοπεδίου Αττικής, το κόστος αποστολής είναι:
      • 3,21€ για παραγγελίες έως 3kg και 0.70€ ανά τεμάχιο κατεψυγμένου είδους
      • επιβάρυνση 1,24€ για τα έξοδα αντικαταβολής
    • για παράδοση σε όλη την Ελλάδα, μόνο μέσω πρακτορείων εθνικών μεταφορών που μεταφέρουν κατεψυγμένα τρόφιμα το κόστος αποστολής είναι:
      • για τα κατεψυγμένα 10.00€ ανά κιβώτιο (3 κιλά ανα κιβώτιο)

Για παράδοση μέσω πρακτορείων εθνικών μεταφορών, ο τρόπος πληρωμής είναι μόνο προ-πληρωμή μέσω κάρτας ή τράπεζας (δείτε Τρόπους πληρωμής). Η παραλαβή της παραγγελίας σας γίνεται στο πρακτορείο εθνικών μεταφορών.

 

Δ. Πολιτική Επιστροφών

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής).

1) Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στην Cardinal για την αντικατάσταση αυτού. Η Cardinal  θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι  παρόντες όροι.

2) Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις εξατομικευμένες προδιαγραφές του καταναλωτή, β) στην προμήθεια αγαθών, στα οποία έχει επέλθει ζημία από υπαιτιότητα του καταναλωτή, γ) στην προμήθεια αγαθών, τα οποία λόγω υγιεινής δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή και δ) στην προμήθεια αγαθών, των οποίων η συσκευασία τους είναι καταστραμμένη.

Επιπλέον, δεδομένου ότι ανάμεσα στα προϊόντα μας συγκαταλέγονται και προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή που λήγουν σύντομα, ή που είναι ευάλωτα και άρα ευαίσθητα προϊόντα σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα αυτά εξαιρούνται ρητώς εκ του νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης. Επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο σε: α. κονσέρβες, β. γυάλινες συσκευασίες, γ. ΜΗ-κατεψυγμένα τρόφιμα, και δ. μη βρώσιμα προϊόντα που δεν έχουν ανοιχτεί οι συσκευασίες και εφόσον η επιστροφή γίνει εντός 3 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή.

Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη - τιμολόγιο) πώλησης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε εκ των ως άνω ενεργειών επικοινωνήστε μαζί μας, τηλεφωνικώς στο τηλ. 2106206008 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο  info@wokshop.gr για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

3) Συνέπειες της υπαναχώρησης

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, εντός των πλαισίων των παρόντων όρων, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, είτε να του επιστραφεί το καταβληθέν ποσό, είτε να προχωρήσει σε αντικατάσταση του προϊόντος που επιστρέφει με προϊόν τουλάχιστον ίσης αξίας ή μεγαλύτερης καλύπτοντας την όποια διαφορά.

Η ανωτέρω επιστροφή χρημάτων θα εκτελεστεί από την Cardinal, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο τελευταίος συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον ο καταναλωτής προτείνει διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων του (από αυτό που χρησιμοποίησε στην αρχική συναλλαγή).

Εφόσον η αγορά είχε γίνει με κάρτα, θα γίνεται πίστωση της κάρτας του καταναλωτή με το ποσό που αντιστοιχεί στην επιστροφή, μέσα σε διάρκεια 3 ημερολογιακών ημερών από την επομένη της ημέρας που θα παραλάβει η Cardinal το προς επιστροφή προϊόν.

Εφόσον η αγορά είχε γίνει με αντικαταβολή του καταναλωτή στον τόπο παράδοσης, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήθηκε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο καταναλωτής στον οποίον είναι (συν)δικαιούχος, χωρίς δική του επιβάρυνση.  Το κόστος της υπηρεσίας αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.

Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής/αλλαγής του προϊόντος οφείλεται σε λάθος της Cardinal ή σε ελαττωματικό προϊόν, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την Cardinal, διαφορετικά τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον καταναλωτή/ πελάτη.

 

4) Διαδικασία και Τρόποι Επιστροφής προϊόντων

ΠΡΟΣΟΧΗ. Προτού προβείτε σε επιστροφή, επικοινωνήστε μαζί μας, τηλεφωνικώς στο 210-3471135 εσωτ. 235 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο  info@wokshop.gr για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε. Επιστροφές μπορείτε να κάνετε :

4.1. Στα φυσικά μας κατάστηματα:

Μπορείτε να επισκεφθείτε το κάποιο από τα φυσικά κατάστηματά μας, όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το φυσικό κατάστημά μας που σκοπεύετε να επισκεφτείτε, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

4.2. Με αποστολή προϊόντος:

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της Cardinal ακολουθώντας την εξής διαδικασία: Αρχικά συσκευάζετε το προϊόν στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε συμπληρωμένο έντυπο υπαναχώρησης (σχετικό υπόδειγμα μπορείτε να βρείτε κάνοντας click εδώ και αποστέλλετε το δέμα, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών από την οποία παραλάβατε την παραγγελία σας, υπ΄ όψιν του Τμήματος Επιστροφών της Cardinal. Αποστολή προς: Cardinal AE, Λελούδα παρ. Αγίου Πολυκάρπου 57, 118 55 Βοτανικός

5) Ακυρώσεις παραγγελιών

Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων, αποκλειστικά και μόνο μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail: info@wokshop.gr).

Παρατηρήσεις

Η Cardinal  διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει νομίμως τους όρους του παρόντος ‘’ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ’’, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον παρόντα διαδικτυακό τόπο.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον ίδιο καταναλωτή, η Cardinal διατηρεί το δικαίωμα να :

  • αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (άρθρο 281 ΑΚ).
  • να αρνηθεί την αποστολή νέας παραγγελίας

Οι φωτογραφίες των προϊόντων που είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα www.wokshop.gr δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για την Cardinal.

Εφόσον δεν τηρηθεί η ως άνω προτεινόμενη διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Το προσωπικό της Cardinal, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να συμβάλει στη λύση οποιουδήποτε προβλήματος ή/και απορίας τυχόν αντιμετωπίσετε.